Ostukorv Ostukorv on tühi!

Rehvide lamellimine

Mida lamellimine endast kujutab?

Spetsiaalne tööpink Saf-Tee® teeb rehvidesse 90-kraadise nurga all väikesed sisselõiked, mida kutsutakse lamellideks. Lamellimise tulemusena tekivad rehvi pinnale tuhanded haarduvad servakesed, mis tagavad Sinu rehvide parema haardejõu ning lühendavad pidurdusteekonda. Ühtlasi vähendab lamellimine oluliselt nii rehvide kuumenemist (ja seeläbi ka kulumist) kui vesiliu ohtu.

 

Mille pärast on lamellimine kasulik?

1. Parem pidurdusvõime

Uurimuste kohasel on pidurdusjõud kõige suurem just enne haarde kadumist. Lamellimine pikendab maksimaalse pidurdusjõu perioodi. Allolevast näitest võite näha, et lamellitud rehvil on palju rohkem pisikesi servakesi. Need servakesed vähendavad auto pidurtusteekonda nii märjal kui jäisel teel.

 

2. Parem haarduvus

Rehvi muster moodustub mitmest erineva tasemega pinnast. Rehvi mustri erinevate tasemete ja servade rohkus hakkab tähtsat rolli mängima just jäistes ja vesistes teeoludes, kus nad annavad lisahaarduvust. Lamellimine täiustab kummitootjate algatatud tööd, tekitates veel rohkem haarduvaid servakesi, mis omakorda tagavad parema teelpüsimise ja kontrolli auto üle.

 

3. Sujuvam sõit ja vastupidavamad rehvid

Äsja valminud asfaldil on lausa lust sõita, kuid iga teekate muutub ajapikku ebaühtlaseks. Kõige otsesemalt mõjub asfaldi ebaühtlus just rehvidele. Lamellimine muudab Sinu rehvid paindlikumaks ja vastupidavamaks, vähendades seeläbi ka rehvi karkassi ja külgseina väsimist ning kulumist. Seetõttu ei taga lamellimine ainult sujuvamat sõitu vaid pikendab ka Sinu rehvide eluiga!

 

Teaduslikud testid tõestavad lamellide kasulikkust!

Iseseisev uuringufirma testis lamellimise mõju rehvide haardejõule nii stardikiirendusel, pidurdusel kui sõidu ajal. Keskmistes lumeoludes läbi viidud korduvad testid tõestasid, et lamellimine suurendas haardejõudu nii stardi, pidurduse kui sõidu puhul kunikuni kolm korda!

 

Antud testide kohta leiat täpsemat tehnilist infot aadressilt: http://www.sipers.com/sipers/siping_tests.asp.

 

Kuidas lamellimine käib?

Lamellimiseks asetatakse su rehvid(võivad olla nii uued kui kasutatud ning nii velgedega kui ilma) spetsiaalsesse masinasse. Masin keerutab rehve ning teeb neisse samaaegselt 90-kraadise nurga all väikesed ning praktiliselt nähtamatud sisselõiked. Muretsemiseks pole põhjust – protsessi käigus tehtavad lõiked ei vigasta teie rehve, vaid teevad need hoopis vastupidavamaks. Lamellid on niivõrd väikesed, et on nähtavad vaid väga lähedasel vaatlusel. Tõenäoline on, et pigem märkate nende olemasolu läbi paranenud sõiduelamuse kui visuaalse vaatluse!

 

Kas lamellimine võib mõjuda rehvidele halvasti?

Lamellimisel pole rehvidele negatiivseid mõjusid. Patenteeritud tehnoloogia tõttu on sisselõiked väga täpsed ning jätavad puutumata rehvide struktuuri jaoks olulised komponendid. Seetõttu on lamellimine Sinu rehvidele ainult kasulik - tõstes tugevust ja vastupidavust

 

Milliseid rehve lamellida?

Meie soovitame lamellida busside-, raskeveokite- ja maasturite rehve. Sõiduauto M+S rehvid on juba rehvitootjate poolt piisavalt lamellitud ja nad ei vaja üldjuhul ülelamellimist.

 

Kus ma saan oma rehve lamellida lasta?

Rehve saab lamellida meie Tallinna esinduses aadressil Osmussaare 5.

Esindused

Esindused

I&R GROUP OÜ - Osmussaare 5, 13619 Tallinn, EestiTelefon: 605 9720Telefon: 605 9720E-post: ir@kummimees.ee
Jälgi meid: